CREATE THE BEST FIT FOR OUR STOCK

Merchandising vormt de verbindende schakel tussen onze afdelingen Design en Buying die de collecties ontwikkelen, en onze stores en webshop waar we de collecties verkopen. Op basis van onze analyses wordt bijvoorbeeld bepaald hoeveel producten we inkopen en wat de verdeling wordt tussen de online en fysieke verkoop.

LEARN BY DATA

ONLINE EN FYSIEKE OMGEVING

FOCUS OP INNOVATIE

WINNING TEAM

SET THE NEXT TREND

Voor onze analyses hebben we een superslim en state-of-the-art planning- en allocatiesysteem geïmplementeerd, waarmee we bijvoorbeeld bepalen hoeveel producten we inkopen en wat de verdeling wordt tussen online en fysieke inkoop. 
Merchandising is geen studie die je aan een hbo-instelling vindt. Het is een echt vak dat je in de praktijk leert. Met een onderzoekende instelling, een kritische blik, cijfermatig én commercieel inzicht vind je bij WE de ideale omgeving om jouw carrière in de fashion industry (verder) te laten groeien. Samen met collega's van Design en Buying zorg jij voor een optimaal retailproces, waarbij je dagelijks kunt zien wat jouw producten ‘doen'.
'Vorig jaar hebben we met diverse afdelingen besloten de hele denimwand van de MEN-collectie anders in te richten. Mijn rol was het analyseren en bepalen hoeveel we van de nieuwe denim moesten inkopen. Dan is het mooi om te zien dat zo'n idee goed uitpakt.'
Wouter, Merchandise Manager
'Vorig jaar hebben we met diverse afdelingen besloten de hele denimwand van de MEN-collectie anders in te richten. Mijn rol was het analyseren en bepalen hoeveel we van de nieuwe denim moesten inkopen. Dan is het mooi om te zien dat zo'n idee goed uitpakt.'
Wouter, Merchandise Manager

WE WOULD LIKE TO KEEP IN TOUCH

Een seintje krijgen zodra er een passende vacature is?