A CAREER THAT FITS YOU

Wil jij ook bijdragen aan het optimale beheer van onze voorraden, de collecties – samen met de afdelingen Buying en Design – tot stand brengen en ben je gemotiveerd om continu het beste uit jezelf én je werk te halen? Dan pas jij perfect in ons Merchandising-team. De afdeling is verantwoordelijk voor collectiebepalingen, maar ook space management en onze budgetplannen zijn bekend terrein. Daarnaast houden zij zich dagelijks bezig met verschillende vraagstukken: hoeveel voorraad moet er worden ingekocht, hoe genereren we de meeste winst en hoeveel ruimte geven we welk product? Onze Merchandisers hebben het juiste antwoord. Het team is ruimdenkend, beschikt over commercieel inzicht en maakt bewuste keuzes.

A CAREER THAT FITS YOU

Wil jij ook bijdragen aan het optimale beheer van onze voorraden, de collecties – samen met de afdelingen Buying en Design – tot stand brengen en ben je gemotiveerd om continu het beste uit jezelf én je werk te halen? Dan pas jij perfect in ons Merchandising-team. De afdeling is verantwoordelijk voor collectiebepalingen, maar ook space management en onze budgetplannen zijn bekend terrein. Daarnaast houden zij zich dagelijks bezig met verschillende vraagstukken: hoeveel voorraad moet er worden ingekocht, hoe genereren we de meeste winst en hoeveel ruimte geven we welk product? Onze Merchandisers hebben het juiste antwoord. Het team is ruimdenkend, beschikt over commercieel inzicht en maakt bewuste keuzes.

SET THE NEXT TREND

Het juiste advies bieden omtrent voorraden en andere inkoopkeuzes, financiële planningen maken en het analyseren van potentiële projecten. Het zijn enkele werkzaamheden waar onze Merchandising-professionals dagelijks mee aan de slag gaan. Gaat een promotie helpen onze voorraden te stabiliseren en kopen we veel felle kleuren of juist niet? Op de continue vraag naar optimalisatie en verbetering bieden zij het juiste antwoord. Hiernaast is dit gemotiveerde team dé allesbepalende factor bij inkoop-gerelateerde kwesties. Er wordt voortdurend rekening gehouden met de resultaten van voorgaande jaren, zodat er een juiste en weloverwogen keuze voor de toekomst ontstaat. Merchandisers zijn hier niet alleen bezig met cijfers, maar ook met product. Daar komt bij dat ze volledig betrokken worden bij de realisatie van de dames-, heren- en kidscollecties; dat begint al bij de eerste potloodschets en eindigt met de herkenning van onze items op straat. Op basis van hun kennis en ervaring voorspellen ze de bestsellers van komende seizoenen en werken ze – samen met de afdelingen Design en Buying – aan een passende strategie. Als onderdeel van dit cross-functionele team kijk je met een kritische blik naar diverse vraagstukken, weeg je verschillende keuzes tegen elkaar op en durf je risico’s te nemen. Je werkt met geavanceerde systemen, denkt altijd drie seizoenen vooruit en werkt veel samen met andere afdelingen en externe partijen. Samen met Design en Buying ben je een ware spin in het web. Het leukste aspect van deze flexibele functie volgens onze merchandisers? Wat je vandaag doet, zie je volgende week terug!

SET THE NEXT TREND

Het juiste advies bieden omtrent voorraden en andere inkoopkeuzes, financiële planningen maken en het analyseren van potentiële projecten. Het zijn enkele werkzaamheden waar onze Merchandising-professionals dagelijks mee aan de slag gaan. Gaat een promotie helpen onze voorraden te stabiliseren en kopen we veel felle kleuren of juist niet? Op de continue vraag naar optimalisatie en verbetering bieden zij het juiste antwoord. Hiernaast is dit gemotiveerde team dé allesbepalende factor bij inkoop-gerelateerde kwesties. Er wordt voortdurend rekening gehouden met de resultaten van voorgaande jaren, zodat er een juiste en weloverwogen keuze voor de toekomst ontstaat. Merchandisers zijn hier niet alleen bezig met cijfers, maar ook met product. Daar komt bij dat ze volledig betrokken worden bij de realisatie van de dames-, heren- en kidscollecties; dat begint al bij de eerste potloodschets en eindigt met de herkenning van onze items op straat. Op basis van hun kennis en ervaring voorspellen ze de bestsellers van komende seizoenen en werken ze – samen met de afdelingen Design en Buying – aan een passende strategie. Als onderdeel van dit cross-functionele team kijk je met een kritische blik naar diverse vraagstukken, weeg je verschillende keuzes tegen elkaar op en durf je risico’s te nemen. Je werkt met geavanceerde systemen, denkt altijd drie seizoenen vooruit en werkt veel samen met andere afdelingen en externe partijen. Samen met Design en Buying ben je een ware spin in het web. Het leukste aspect van deze flexibele functie volgens onze merchandisers? Wat je vandaag doet, zie je volgende week terug!

WIST JE DAT...

  • iedere divisie (heren, dames en kids) een eigen Merchandising-team heeft?
  • je veel samenwerkt met andere afdelingen, zoals E-Commerce en Buying?
  • merchandising de perfecte combinatie van productinhoud en commercie is?
  • ons Europees distributiecentrum naast de deur zit, waardoor we de lijntjes binnen de organisatie kort houden?

WIST JE DAT...

  • iedere divisie (heren, dames en kids) een eigen Merchandising-team heeft?
  • je veel samenwerkt met andere afdelingen, zoals E-Commerce en Buying?
  • merchandising de perfecte combinatie van productinhoud en commercie is?
  • ons Europees distributiecentrum naast de deur zit, waardoor we de lijntjes binnen de organisatie kort houden?

YOU WORK FOR WE®, WE WORK FOR YOU

Bij WE Fashion hechten we veel waarde aan persoonlijke groei en ontwikkeling. We bieden je toegang tot verschillende on- en offline trainingen en workshops via onze WE® Academy. Zo leer je meer over ons en wij over jou. We kijken samen naar wat jij nodig hebt om te groeien.

YOU WORK FOR WE®, WE WORK FOR YOU

Bij WE Fashion hechten we veel waarde aan persoonlijke groei en ontwikkeling. We bieden je toegang tot verschillende on– en offlinetrainingen en workshops via onze WE® Academy. Zo leer je meer over ons en wij over jou. We kijken samen naar wat jij nodig hebt om te kunnen groeien.

“Mijn functie is de perfecte combinatie van product en commercie, omdat ik op basis van data-analyses advies geef over wat er wel of juist niet ingekocht moet worden.”

Shannon Sadal

Merchandiser

“Mijn functie is de perfecte combinatie van product en commercie, omdat ik op basis van data-analyses advies geef over wat er wel of juist niet ingekocht moet worden.”

Shannon Sadal

Merchandiser

WE WOULD LIKE TO KEEP IN TOUCH

Een seintje krijgen zodra er een passende vacature is?