DIT ZIJN WIJ

Wij zijn een succesvol Nederlands multi-channel merk dat volop in transitie is om niet alleen de beste fashion retailer, maar ook fashion e-tailer van West-Europa te worden. We zijn gedreven en energiek, maar ook kritisch om de lat steeds hoger te leggen. Ambitie, innovatie en groei staan bij ons altijd voorop. Klaar om je aan te sluiten bij onze reis?
Example alt text

4 LANDEN

Example alt text

>50 MILJOEN ON- & OFFLINE BEZOEKERS

Example alt text

>150 WINKELS

BETTER TOGETHER

Wij geloven dat het leven samen mooier is en dat zie jij ook terug op de werkvloer. Bijvoorbeeld in de manier waarop we samenwerken én in onze 5-star service; we inspireren klanten om zich zelfverzekerd te voelen, zodat ze nog makkelijker kunnen connecten met mensen om zich heen.
Example alt text

>1 MILJOEN ORDERS PER JAAR

Example alt text

>5 MILJOEN WE=ME MEMBERS

Example alt text

30 GEMIDDELDE LEEFTIJD

BE YOURSELF

Wij zijn trots op onze inclusieve cultuur, omdat het ons helpt elke dag sterker en beter te worden. We motiveren onze medewerkers om zichzelf te zijn en uit te stralen dat zij dit ook kunnen zijn, want bij WE wordt iedereen geaccepteerd. Verschil in geslacht, etniciteit, achtergrond, sexualiteit, fysieke kracht en geloof spelen geen rol, maar helpt ons juist om vanuit verschillende oogpunten te kijken naar situaties. Wij waarderen verschillende perspectieven, want dit leidt tot vaste, weloverwogen oplossingen en uitkomsten, zodat WE als bedrijf kan groeien. Onze verbintenis met diversiteit wordt uitgestraald en ondersteund in al onze communicatie. Extern in onze brand values, marketingcampagnes en recruitment. Intern via learning & development en in onze connect-waarden.

ONZE VISIE

WE BELIEVE THAT LIFE IS BETTER, TOGETHER.
Wij geloven dat het leven samen beter is. Dat het leven meer betekenis heeft wanneer het samen geleefd en beleefd wordt. Ons geloof hierin is zo sterk dat we op basis van dit idee een volledig bedrijf hebben opgericht.

ONZE MISSIE

WE DESIGN TO CONNECT
Wij ontwerpen modieuze collecties van hoge kwaliteit voor een eerlijke prijs. En dankzij onze 5-sterren klantenservice inspireren we mensen om zich zelfverzekerd en stijlvol te verbinden met de mensen om hen heen.

ONZE CONNECT-WAARDEN

WHAT WE BELIEVE, FEEL & DO
  • CUSTOMER FOCUS
  • OPERATIONAL EXCELLENCE
  • NEWNESS LOVING
  • NATURALLY STYLISH
  • ENGAGING
  • CARE
  • TOGETHERNESS

WE CARE

Bij WE Fashion zetten we ons actief in op het gebied van Maatschappelijk Verantwoord Ondernemen (MVO) en duurzaamheid. Inmiddels vormt dit een belangrijk onderdeel van onze organisatie. Elke dag werken we hard aan het verder verbeteren van onze processen en onze kleding waarbij mens en milieu centraal staan.

WE CARE

Bij WE Fashion zetten we ons actief in op het gebied van Maatschappelijk Verantwoord Ondernemen (MVO) en duurzaamheid. Inmiddels vormt dit een belangrijk onderdeel van onze organisatie. Elke dag werken we hard aan het verder verbeteren van onze processen en onze kleding waarbij mens en milieu centraal staan.

Hier houden we ons
dagelijks mee bezig:

  • Duurzame productieketen: we helpen leveranciers met het verbeteren van hun productieproces en gebruiken steeds vaker betere producten, zoals duurzaam katoen. Daarnaast werken we al jarenlang aan het verbeteren van de situatie van productiearbeiders.
  • Maatschappelijke betrokkenheid: we nemen graag de verantwoordelijkheid door terug te geven aan de samenleving. Zo werken we samen aan initiatieven en projecten op MVO-gebied en ondersteunen we diverse goede doelen, waaronder Sam's Kledingactie en Caritas.
  • Training & ontwikkeling: één van onze speerpunten de komende vijf jaar is het ontwikkelen en trainen van onze medewerkers op het gebied van MVO.
  • We starten steeds weer nieuwe initiatieven om het leven in onze community te verbeteren. In het WE Café kun je bijvoorbeeld terecht voor vers en gezond eten en medewerkers op het hoofdkantoor kunnen na een werkdag een Bootcamp-les volgen.

Hier houden we ons dagelijks mee bezig:

  • Duurzame productieketen: we helpen leveranciers met het verbeteren van hun productieproces en gebruiken steeds vaker betere producten, zoals duurzaam katoen. Daarnaast werken we al jarenlang aan het verbeteren van de situatie van productiearbeiders.
  • Maatschappelijke betrokkenheid: we nemen graag de verantwoordelijkheid door terug te geven aan de samenleving. Zo werken we samen aan initiatieven en projecten op MVO-gebied en ondersteunen we diverse goede doelen, waaronder Sam's Kledingactie en Caritas.
  • Training & ontwikkeling: één van onze speerpunten de komende vijf jaar is het ontwikkelen en trainen van onze medewerkers op het gebied van MVO.
  • We starten steeds weer nieuwe initiatieven om het leven in onze community te verbeteren. In het WE Café kun je bijvoorbeeld terecht voor vers en gezond eten en medewerkers op het hoofdkantoor kunnen na een werkdag een Bootcamp-les volgen.

WE WOULD LIKE
TO KEEP IN TOUCH

Een seintje krijgen zodra er een passende vacature is?